Szanowni Państwo,

Bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program konferencji Technology Risk Management Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

 

  1. Prosimy o przesłanie prezentacji do 4 czerwcaWszystkie prezentacje konferencji będą emitowane z komputera konferencyjnego obsługiwanego przez technika konferencji. Komputer jest wyposażony w najnowszą wersję Power Point. Możemy również emitować prezentacje z plików pdf. W uzasadnionych przypadkach możemy odstąpić od tej zasady, ale prosimy o informację o tym fakcie jak najszybciej.
  2. Będziemy wdzięczni za wykorzystanie do przygotowania prezentacji szablonu konferencyjnego, który otrzymacie Państwo mailowo. Korzystamy z projektora o rozdzielczości 16/9.
  3. Przygotowaliśmy dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjachna LinkedIn oraz Facebooku, którą wyślemy Państwu drogą mailową. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia.
  4. Podczas wystąpienia zapewniamy: mikrofon bezprzewodowy, pilota do zmiany slajdów, podgląd prezentacji na mównicy, zegar wskazujący czas do zakończenia prezentacji na prompterze. Jeśli mają Państwo dodatkowe wymagania techniczne proszę o informację niezwłocznie, a najpóźniej do 4 czerwca.
  5. Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Prosimy o zgłoszenie się po przybyciu do recepcji dla prelegentów po odbiór identyfikatora oraz materiałów konferencyjnych. Jako prelegenci automatycznie znajdziecie się Państwo na liście uczestników konferencji.
  6. Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikomw postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją.
  7. Podczas konferencji będziemy robić zdjęcia prelegentom oraz nagrywać wybrane prezentacje. Uzyskane w ten sposób materiały będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz wykorzystywać do działań promocyjnych. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie wizerunku oraz wystąpienia prosimy o informację PRZED konferencją.
  8. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie

 

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń proszę o informację do 4 czerwca.

 

 

 W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań, proszę o kontakt

 

Agnieszka Wielądek

Tel.: 792 517 050