informacje dla prelegentów / information for speakers - Technology Risk Management Forum
Technology Risk Management ForumSzanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program Forum TechRisk. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.
- Konferencja odbędzie się w dniach 9-10 czerwca 2022r. 9 czerwca odbędą się całodniowe warsztaty i sesje online, natomiast wieczorem tego samego dnia odbędzie się spotkanie networkingowe w Restauracji "Browar Złoty Pies", ul. Rynek 41 we Wrocławiu. Drugiego dnia, czyli 10 maja odbędzie się całodniowa konferencja onsite w hotelu Wyndham Wroclaw Old Town we Wrocławiu . Rozpoczynamy o godz. 9.00 od oficjalnego otwarcia.
- Prosimy o przesłanie prezentacji najpóźniej do 6 czerwca.
- Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
- Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
- Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
- Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
- Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
- Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
- Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
- Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej.
POBIERZ SZABLON - Wkrótce otrzymają Państwo dedykowane grafiki do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa banera nie otrzymał, proszę o kontakt.
- Warsztaty odbędą się online, więc prowadzący otrzymają linki do pokojów ZOOM, natomiast podczas konferencji wystąpienia będą możliwe tylko stacjonarnie.
- Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej:
ZASADY ROUNDTABLES - Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie / dołączenie do konferencji co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem. Po każdej prezentacji, jeśli starczy czasu, dajemy uczestnikom możliwość zadania dodatkowych pytań do Prelegenta.
- Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na te materiały.
- Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom oraz prelegentom. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejszą sprzedaż nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
- Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.
Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 6 czerwca!
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: joanna.probola@evention.pl
Dear Sir or Madam,
Thank you very much for your commitment and contribution to the Forum TechRisk program. Successful cooperation is very important to us, so please read the following list of rules and all information for speakers.
- The conference will take place on 9-10 June 2022. On the 9th of June there will be full-day workshops and sessions online, and in the evening of the same day a networking meeting will be held in "Browar Zloty Pies" Restaurant, Rynek 41 Street in Wroclaw. On the second day - May 10th - there will be an all-day onsite conference at the Wyndham Wroclaw Old Town Hotel in Wroclaw. We start at 9.00 am from the official opening.
- Please send your presentation no later than June 6.
- When creating a presentation, please bear in mind several aspects:
- First of all, the presentation should be as practical as possible - participants know the theory, so they don't need to be introduced to it. It is worth basing the presentation on the 4W formula: Challenge (Polish Wyzwanie), that is what the problem was, Implementation (Wdrożenie) - what we did to solve it, Result (Wynik), that is, what was the effect of the introduced change, Conclusions (Wnioski) - what was successful, what was not successful, which was the biggest challenge.
- It is worth asking yourself additional questions:
- How many slides does the presentation about the company take (only a note without slides devoted to the company's description or a maximum of 1 slide and no more than 2 minutes of the lecture is recommended)
- How many slides does the presentation of the product or solution you want to offer take? We recommend that the lecture presents a problem-based approach or is a case study discussed - interested people will want to talk about the product themselves and will come to ask for details during the break / during the online conference they will contact you.
- The presentation may not be of a marketing or promotional nature.
- The organizer has the right to interfere with the content of the presentation if it deems that it does not meet the substantive requirements of the conference or contains promotional or advertising content. The Organizer will inform the Speaker directly about the need for changes.
- Please prepare your presentation on the conference template, which you can download below.
DOWNLOAD TEMPLATE - You will soon receive dedicated graphics for use in publications on LinkedIn and Facebook. We will be grateful for the recommendation of the conference and your speech. If any of your banner did not receive it, please contact me.
- The workshop will be held online, so presenters will receive links to the ZOOM rooms, while speaking at the conference will only be possible in person.
- For roundtables discussion moderators, we have prepared additional information to help you better prepare for the discussion. You will find them in the file available below:
ROUNDTABLES RULES - You are welcome to attend the entire conference program, however if you are unable to attend the entire event please arrive/join the conference at least half an hour before your presentation. After each presentation, if there is enough time, we will give attendees the opportunity to ask additional questions to the Speaker.
- Conference presentations in the form of pdf files are made available to participants after the conference in the form of a link to a specially prepared, non-public website. If you do not agree to make it available, please let me know BEFORE the conference. In such a situation, however, we kindly ask you to prepare a version of the presentation that we will be able to share with the participants. Participants always count on these materials.
- We will share the recordings of the speeches obtained with participants and speakers. Of course, the copyright remains with you. If you do not agree to the subsequent sale of the recorded presentation, please inform us BEFORE the conference.
- Please notify us as soon as possible if there are any circumstances that prevent your occurrence.
If you do not agree with any of the above arrangements, please notify us by June 6!
If you have any questions, please contact me: joanna.probola@evention.pl